Производител-доставчик-търговска мрежа-потребител
Ние ще ви помогнем да организирате доставката на продукти:
- във федерални и местни търговски мрежи;
- чрез водещи дистрибутори;
- клиенти във формат B2B и HoReCa.
Работата в тази посока включва:
Формиране на „верига за доставки“:
- формиране на международна и вътрешноруска логистична система за обслужване на всички видове канали за продажба;
- създаване на пълноценна търговска инфраструктура (клонове, търговски представителства) въз основа на нуждите на копаенето.
Формиране на система за продажби:
- Разработване на търговска политика на компанията, като се вземат предвид условията на работа с избраните канали за продажба;
- Създаване и внедряване на програми за работа с дистрибутори;
- Разработване и внедряване на ефективна система за доставка на продукти в търговските мрежи;
- Разработване и внедряване на програми за лоялност на клиентите.
Изследвания и анализи:
- Определяне на капацитета и тенденциите в развитието на пазарните сегменти;
- Определяне и анализ на конкурентната среда;
- Идентифициране на обещаващи пазарни сегменти;
- Анализ на ефективността на текущия асортимент на компанията;
- Определяне на оптимални решения за опаковане както за текущата, така и за обещаващата гама.
Управление на маркетинговата политика:
- Разработване/коригиране на асортиментния портфейл на компанията;
- Разработване/коригиране на портфолиото на марката на компанията;
- Формиране на ценово позициониране на фирмените марки;
- Адаптиране на чуждестранни марки за продажба на руския пазар;
- Разработване и внедряване на“ единна система от знания за компанията и продуктите “ както за служителите на компанията, така и за нейните клиенти;
- Разработване на стандарти за мърчандайзинг;
- Разработване и изпълнение на рекламни и търговски маркетингови програми за популяризиране на продукти.
Предимства на работата с нас:
Специалистите на нашата компания имат дългогодишен успешен опит в работата с най-големите руски търговски мрежи и дистрибутори, включително:
Като си сътрудничите с нас, можете:
За руски компании:
- Намаляване на финансовите и времевите разходи за сключване на договори с търговски вериги и големи дистрибутори;
- Подобряване на ефективността на съществуващите“ мрежови “ договори;
- Увеличаване на икономическата възвръщаемост от работата на търговските подразделения на компанията;
- Създаване на продуктово портфолио, търсено от клиентите;
- Оптимизиране на маркетинговия (търговски маркетинг) бюджет на компанията и повишаване на нейната ефективност.
На чуждестранни компании предлагаме:
- Оперативна оценка на възможностите и целесъобразността на навлизането на руския пазар;
- Организиране на пълна „верига за доставка на стоки“: от производителя до руските клиенти;
- Възможност за бързо и професионално започване на работа с големи клиенти: търговски вериги и дистрибутори;
- Възможност за привличане на професионалисти от свързани области: логистика, външноикономическа дейност, финансово управление и т.н.